"Амазон" (Amazon) отчете силни резултати за първото тримесечие, дължащи се на растежа на подразделението за облачни услуги и на новите рекламни приходи от стрийминг услугата "Прайм Видео", предаде АП, съобщи БТА.

Базираният в Сиатъл гигант в областта на електронната търговия заяви, че през първите три месеца на тази година е реализирал приходи в размер на 143,31 милиарда щатски долара, което представлява 13 процента скок в сравнение със същия период на миналата година. Нетната печалба възлиза на 10,43 милиарда долара, или 98 цента на акция. Това значително надмина очакванията на анализаторите от Уолстрийт за 84 цента на акция.

"Началото на годината беше добро за целия бизнес и това може да се види както в подобренията в работата ни с клиентите, така и във финансовите резултати", заяви главният изпълнителен директор на "Амазон" Анди Джаси.