През 2021 г. в Комисията за защита на потребителите са получени 21 934 писмени жалби и сигнали и 10 652 обаждания на телефоните на потребителя, съобщи в интервю за Дарик радио председателят Димитър Маргаритов.
Преобладаващите оплаквания са били срещу некачествено предоставени услуги и дефектни стоки.
Маргаритов каза още, че около 15 % от подадените писмени сигнали и жалби се отнасят до компетентността на други институции. И че въпреки големия им обем, комисията се справя успешно не само с техническото им препращане до правилните адресати, а също и помага за ефективното решаване на проблемите, за които гражданите са потърсили помощ.
Маргаритов посъветва гражданите да не се колебаят да се обърнат към Комисията за защита на потребителите дори когато не са сигурни дали въпросите, по които искат да потърсят съдействие, са в компетентността ѝ. И увери, че ще бъдат предприети всички необходими действия, за да се окаже адекватна помощ по всеки проблем.