През първото тримесечие на тази година пазарът на електронна търговия в Китай като цяло беше стабилен. Преди няколко дни Националното статистическо бюро публикува данни, които показват, че през първото тримесечие на тази година онлайн продажбите на държавните предприятия са достигнали 3,01 трилиона юана, което е ръст от 6,6% на годишна база.
Сред тях онлайн продажбите на дребно на физически стоки представляват повече от една пета от общите потребителски стоки, което е увеличение с 1,3 процентни пункта спрямо същия период на предходната година, предаде Радио Китай.
На редовната пресконференция на Министерството на търговията вчера, говорителят Гао Фън каза, че от началото на тази година потребителският пазар в Китай като цяло показва тенденция на възстановяване и развитие. Приносът на разходите за крайно потребление към икономическия растеж през първото тримесечие достигна 69,4%.