Партньорът на Tissot у нас - "Джулиани", е първият официален дистрибутор на швейцарски часовници у нас, а един от култовите модели носи Анджелина Джоли
Когато потомственият часовникар Еди Гюлиян пръв в известната си фамилия разработва семейния бизнес, едва ли е предполагал, че 30 години по-късно фирма “Джулиани” ЕООД ще продължава да е сред водещите компании на българския пазар. А още по-малко, че Анджелина Джоли ще носи на ръката си един от най-култовите модели швейцарски часовници, които внася.
“Джулиани” е първата фирма вносителка на швейцарски часовници у нас. Не са много компаниите у нас, които в продължение на 30 години остават символ на качество, професионализъм и лоялност.
Всичко започва в малък магазин на столичната ул. “Г.С. Раковски” 74. Днес фирмата се помещава на същата централна улица, но на номер 70. С тази разлика, че вече има 11 магазина на ключови места в София и над 50 в цялата страна.
Българската фирма “Джулиани” ЕООД е представител от над 30 г. на швейцарската марка за традиционни часовници Tissot. Брандът става еталон за качество още от основаването си през далечната 1853 г. в град Льо Локъл. Вярна на корените си - базата й още е в градчето, но неотменно съчетавайки новаторски дух и динамика и с фокус към бъдещето.
Още от създаването си Tissot се стреми към здрави бизнес сътрудничества, крепящи се на човешки взаимоотношения - именно те са в основата на бранда. Това е причината екипите на Tissot по цял свят да остават близо до клиентите на марката, поддържайки лоялността им към традиционното и фино часовникарство. Успешният бизнес модел привлича и успешни партньори - през 1930 г. например партньор на Tissot става друг производител на часовници – Omega, като моделите, създадени в този период, са особено ценени от експертите.
Българският партньор на Tissot - “Джулиани”, е официален дистрибутор на водещи марки часовници в света - Ebel, Raymond Weil, Versace, Fortis, Ernest Borel, CX Swiss Military, Certina, Tissot, 88 Rue Du Rhone, Herbelin, Jaguar, Candino, Zancan, Calvin Klein, Just Cavalli, Versus, Lotus, Festina, Pierre Cardin, Pierre Lannier, Versus, Calypso и Ene.
Компанията внася и бижутата на Calvin Klein, Breuning, Morellato, Gioie & Co, Versace, Areziaoro. Lotus Silver, Lotus Style, Pierre Cardin, Zancan, Rochet.
Често магазините на фирмата са посещавани от международни екипи, които отговарят за високите изисквания на швейцарските марки. Неотдавна - на 30 януари, един от магазините на “Джулиани” в София бе посетен от представители на Tissot, които за пореден път се увериха в надеждността и професионалността на българския си партньор.
Верен на традициите, но и в крак с времето, брандът успешно развива и онлайн платформите си за търговия онлайн. Всъщност Tissot е един от първите брандове в индустрията, който инвестира и се насочва сериозно към онлайн продажби. С което прави моделите си още по-достъпни.
А гамата от продукти е изключително богата - има за всеки вкус и стил, като общото между тях винаги е безкомпромисното качество. Клиентите ги предпочитат и заради достъпните им цени.
От 1998 г. брандът заема важно място сред швейцарската група от компании Swatch. Година по-късно Tissot представя едни от своите най-запомнящи се модели часовници – T-Collection. Една от най-успешните кампании на марката е тази на технологията T-Touch – нови часовници с чувствителни на допир стъкла от сапфир, които предлагат редица екстри на клиентите си - например компас, барометър и термометър. Именно такъв часовник носи Анджелина Джоли в два от най-известните си филми – „Мистър и мисис Смит“ и „Лара Крофт: Томб Рейдър - Люлката на живота“. Tissot успешно владее клиентите си не само с класически часовници, но и с хронографи с швейцарски механизъм, които определено впечатляват с дизайна си. С тях швейцарският бранд многократно печели отличия от международни състезания по хронометрия.
И тъй като точността и прецизността са най-важни при часовникарския занаят, Tissot въвежда в производството нови технологии, например използването на силиконови спирали за сърцето на часовника, които се срещат единствено в марки от най-висок клас - Breguet, Patek Philippe, Ulysse Nardin, Rolex и Omega. Така брандът за пореден път предоставя на клиентите лукс на достъпни цени.