- Обектът е изграден изцяло според най-модерните стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство
- Компанията инвестира над 37 млн. лв. в най-новия си магазин в София и разкрива 70 нови работни места
- С новия филиал общата стойност на инвестициите на ритейлъра в столицата надхвърлят 370 милиона лева
- „Капсула на славата“ с предмети на Христо Стоичков може да бъде видяна в новия Kaufland „Люлин“ 3
Нов, модерен и напълно оборудван супермаркет на Кауфланд отвори врати днес в ж.к. "Люлин" 3. (бул. „Царица Йоанна“ 97). Това е вторият обект на веригата в квартала, за който инвестицията е на стойност от 37 млн. лв., а броят на обектите на веригата с него стават 64. Магазинът е изграден в унисон c политиката на компанията за екологично и енергийно ефективно строителство и е оборудван с щадящи околната среда системи.
Церемонията откри изпълнителният директор на веригата Иван Чернев, а сред официалните гости бяха звездата на българския футбол Христо Стоичков и посланикът на Република Германия у нас Н.Пр. г-жа Ирене Планк.
"Днес отваря врати 14-тия ни магазин в София с безкомпромисно качество, впечатляващи ценови предложения, още по-голям асортимент. Това е вторият ни обект в Люлин. Площта, която взема е 24 хил. квадратни метра площ. Търговската част се разпростира върху 2 500 квадратни метра. Смятам, че именно това е изкуството - да изложиш и позиционираш 21 000 артикула в тези размери. За нашите клиенти сме предвидили и 211 паркоместа", каза в началото на церемонията Чернев.
От всички артикули 15 хиляди са хранителни, а над 6 хиляди от тях са от типа на текстил, техника и т.н., стана ясно от думите му.
Освен това към постоянния асортимент на магазина в жк. „Люлин“ 3 са добавени над 5500 артикула от собствените над 20 марки на Kaufland – между които K-Classic, Kuniboo, Kidland, Parkside, Talentus и Bevola. Сред богатият асортимент са и над 110-те продукта на вдъхновената от традиционната българска кухня марка „Брей!“.
Отличителната за Kaufland витрина с обслужване предлага богат избор от повече от 450 артикула, сред които прясно месо, риба, млечни продукти, месни и млечни специалитети и деликатеси. Над 100 приготвени на място хлебни и тестени изделия очакват клиентите и в собствената пекарна на компанията в магазина.
"Изключителен приоритет на работата на Кауфланд е подкрепата за българските производители. 13 хиляди продукта във магазина са от български доставчици и в този обект имаме между 130-150 предложения от малки и средни фирми изложени в специално място- фермерски пазар, който е всеки ден", добави шефът на веригата и поясни, че са изкупили продукция на родни фермери за 100 млн. лв.
"Нещата стават, когато не си задължен да ги правиш, тоест когато си иновативен, когато си готов да рискуваш, да инвестираш. Когато го правиш със сърце и страст", смята той.
От своя страна посланикът на Германия у нас, подчерта, че е горда с ролята на Кауфланд в българската икономика.
"Поздравявам ви, затова, че инвестирате в обучението на своите служители, с което спомагате да се борим срещу липсата на работна ръка, което е проблем навсякъде по света. Радвам се и, че наистина работите с български производители и стимулирате българското производство. Големите инвестиции, които правите, показват доверие към българския пазар", каза тя. Обърна внимание и на това, че веригата залага на природосъобразното строителство.
"През последните три дни, докато течеше подготовката за отварянето на магазина, видях какво е да си всеотдаен. Благодарение на което всеки клиент, който влезе да може да изпита удоволствието от чистотата и подредеността на продуктите", каза и новото рекламно лице на Кауфланд Христо Стоичков.
Благодари на Кауфланд първо затова, че правят всичко по силите си, българският клиент да се чувства комфортно, както и затова, че подават ръка на малкия и среден бизнес.
За клиентите на новия хипермаркет легендарният футболист предостави свои исторически вещи и снимки, които са разположени в специално обособена „Капсула на славата“ във вътрешността на магазина. Сред предметите са фланелка, с която е играл на Световното първенство по футбол през 1994 г. и оригинално копие на трофея „Златна топка“, получен от него на 19 декември 1994 г. При откриването на магазина Стоичков лично постави автографа си върху капсулата.
Концепцията на Кауфланд е да продължават развитието си и за One Stop Shopping – пазаруване, при което клиентите могат да намерят всичко, което им е необходимо, на едно място.
Именно затова най-големият обект на Pizza Lab в София отваря врати под покрива на Кауфланд България именно в този филиал. Специално обособеният кът, в който се прави любимата на всички италианска пица, предоставя 40 места за сядане на клиентите.
В името на своите потребители от Кауфланд стартират и с още едно партньорство. В новия хипермаркет отвори врати и първата физическа аптека BENU на Група ФЬОНИКС.
За удобство на клиентите има и каса на Еasy Pay, която е 60-ия съвместен обект на оператора за парични преводи.
На покрива на новия магазин предстои изграждане на фотоволтаична инсталация за собствени нужди, която ще намали годишното потребление на електричество с около 15-20%. В продължение на дългосрочната програма на компанията за енергийна ефективност и електромобилност, магазинът е оборудван и с бързозарядна електрическа станция за електрически автомобили. Това е 16-ата бързозарядна станция, към съществуващата собствена мрежа от зарядни станции на Kaufland България.