В центровете за обслужване на "Топлофикация София" вече работи единна резервационна система. Тя ще осигури комфорт на посетителите и ще оптимизира времето им за индивидуално обслужване, в зависимост от избраната от тях услуга.
Клиентите на столичното парно могат да резервират дата и час за посещение дистанционно, чрез сайта на дружеството. Само с няколко клика, през лесен и достъпен интерфейс, потребителите могат да заявят посещение в най-удобния времеви диапазон и клиентски център, съобщават от дружеството.
"Топлофикация София" напомня, че чрез сайта на дружеството са достъпни и голям брой електронни услуги, с които могат да спестят време и да избегнат посещение на гише.
В портала „Моето топло" могат електронно да заявят промяна на прогнозен дял, смяна на уредите за дялово измерване, като се възползват от тези специални предложения или поискат копие на изравнителна сметка, ако са клиенти за дялово разпределение на дружеството.
Както и досега в „Моето топло" всички абонати могат да открият услуги като промяна на равни месечни вноски, заявление за възстановяване на сума от изравнителна сметка, справка дължими суми, справка извършени плащания и др.
Всички електронни услуги са разработени със сигурен процес по идентификация на клиента, чрез системата за е-автентикация на Министерството на електронното управление. Модулът дава възможност да се заяви и проследи статуса на исканата услуга, да се заплатят онлайн дължимите такси, както и да се получи междувременна обратна връзка по заявление.