BMW X3 е един от най-продаваните модели на марката в световен мащаб. Кросоувърът е в сегашния си вид от почти седем години. Крайно време бе за наследник - изцяло ново BMW X3. Новият кросоувър е по-дълъг, по-нисък и като plug-in хибрид може да измине два пъти повече разстояние само с електрическа енергия от plug-in версията на сегашния X3. 

Новото BMW X3, което е само с осемстепенна автоматична трансмисия, включително лостчета зад волана, разполага с мекохибридни бензинови и дизелови двигатели и интересна хибридна версия. Зареждащият се хибрид X3 вече се нарича 30e xDrive, а не xDrive30e.

Задвижването се състои от четирицилиндров двулитров бензинов двигател с мощност 190 к.с., който работи заедно с електромотор със 184 к.с. и 250 Нм. Обща мощност на системата е 299 к.с. Можете да достигнете скорост от 100 км/ч от място за 6,2 секунди. Максималната му скорост е 215 км/ч. Този плъгин хибрид минава до 140 км/ч само на електричество, преди бензиновият двигател да се включи.

Смяната на поколението носи и изцяло нов интериор на BMW X3. Стилът на дизайна, който BMW използва в X3, се вписва безпроблемно в това, което вече има в автомобили като Серия 7 и iX. Има само извит панел, в който са разположени 12,9-инчовите цифрови инструменти и 14,9-инчовият екран на информационно-развлекателната система. Всичко работи с най-новата операционна система на BMW: BMW Operating System 9. Това върви ръка за ръка с неотдавнашното предпочитание на BMW за намаляване на броя на физическите бутони, доколкото е възможно. Почти всички функции са разположени в дисплеите.

В централния тунел отново откриваме BMW Controller, добре познатият кръгъл въртящ се и натискащ бутон за управление на информационно-развлекателната система. Можете също да говорите с дигитален асистент или да контролирате нещата с помощта на бутони на волана.