Най-голямата дигитална медийна компания у нас стъпва на международен пазар
05 юли София. „Нетинфо“, част от портфолиото на Нова Броудкастинг Груп, придоби 20% от Къмишън шеър, компанията собственик на Broshura.bg, която освен на българския пазар е с утвърдено присъствие и в 18 други страни по света. Чрез сделката най-голямата дигитална медийна компания у нас стъпва на международен пазар. Тази нова стъпка е част от стратегията на „Нетинфо“ за разширяване на портфолиото и диверсифициране на бизнеса, както и пореден успешен ход в посока утвърждаването на организацията като водеща технологична компания.
Broshura.bg свързва големите търговски вериги и крайните клиенти в директен контакт чрез иновативна технология, която предлага на потребителите богато разнообразие от онлайн брошури на водещи компании – от бързооборотни стоки през технологии, до козметични продукти. За търговските вериги Broshura.bg представя нови дистрибуционни канали – уеб, мобилни, имейл и партньорски сайтове, чрез които да развият модела на хартиените брошури в дигитална среда, благодарение на предлаганото удобство, измеримост, интерактивност и опции за точно таргетиране.
Извън България, амбицията на Broshura.bg (Къмишън шеър) е да стане лидер в Централна и Източна Европа, като към момента компанията може да се похвали с 2,3 милиона евро оборот за 2015 г., 8 милиона посетители и 15 милиона разгледани брошури за месец май 2016, както и 140 милиона разгледани страници на брошури за същия период.
“С добавянето на Broshura.bg към портфолиото на „Нетинфо” искаме да сме още по-близо до момента на покупка за нашите потребители. Целта ни е те да откриват продуктите, от които имат нужда – изгодно, в точния момент и на точното място” – сподели изпълнителният директор на „Нетинфо“ Христо Христов.
„Радваме се, че ставаме част от едно по-голямо семейство, както и сме сигурни, че това сътрудничество, с всички канали и ресурси на медийната група „Нетинфо“, ще предложи богати възможности за продукта на Broshura.bg и компанията като цяло”, допълва Огнян Попов, изпълнителният директор на Къмишън шеър.
Само преди няколко месеца Нетинфо придоби 51% от Grabo.bg – най-големия български сайт за онлайн пазаруване на популярни услуги и 51% от Trendo.bg, водещ онлайн магазин с подбрани модни колекции. Като част от сделката Нетинфо придоби и мажоритарния дял в Opoznai.bg – най-големия каталог за туристически локации в България, част от Grabo.bg.