Народният театър “Иван Вазов” получи награда за “Корпоративна PR кампания” в 17-ото издание на конкурса “PR Приз 2017”. Той се организира от Българското дружество за връзки с обществеността и отличава най-добрите постижения на компании и комуникационни агенции за изминалата година.
Театърът получи наградата за работата си по публичния имидж, събитията, маркетинга и комуникацията си за сезон 2016-2017, който стартира с новия директор Мариус Донкин.
33 кампании в общо 13 традиционни категории бяха отличени с награди от пиар конкурса, в който се състезаваха 74 проекта.
Сред тях шест от призовете бяха за агенция All Channels Communication, която взе три първи и три втори места. Първите бяха за кампаниите ѝ за Discovery Networks и “Крадецът на ябълки” за “Загорка”.
Председател на журито тази година беше Мануела Тотева, която е шеф на УС на Българското дружество за връзки с обществеността за 2017 г.
Ето пълния списък на наградените.
Корпоративна ПР кампания
1. Lufthansa А380 пристига в София - Publicis Consultants MSLGROUP
2. СЕЗОН 2016-2017 на НАРОДЕН ТЕАТЪР „ИВАН ВАЗОВ” – Народен театър “Иван Вазов”
3. 25 години Пощенска банка – BBDO Group
CSR проект бизнес сектор
1. Защото здравето има значение – 3CON
2. Всяка дума стига до теб – BBDO Group
3. С предпазен колан на задната седалка – Солвей Соди
CSR проект нестопански сектор
1. 15-то издание на Мениджър за един ден – Junior Achievement
2. Holiday Heroes Спортувай с мисия – Holiday Heroes
PR проект в публичния сектор
1. Влез в час с данъците – НАП
2. Обърни представите – Интелдей Солушънс
3. Международна конференция на Съвета на Европа – O3PR
Зелени комуникации и градска среда
1. Зарядно със сърце – BBDO Group
2. Седмица без рязане на ленти – Уникредит Булбанк
3. Книги за смет – Фондация "Кредо Бонум"
PR проект за вътрешни комуникации
1. FESTO Factor – Фесто Производство
2. Отбелязване на 150 години Аурубис – Chapter 4
3. Аурубис Визия – поглед в бъдещето – Аурубис
PR проект за продукт или услуга
1. Крадецът на ябълки – All Channels Communication
2. Макс 4G стрийминг на военния парад за 6 май - Publicis Consultants MSLGROUP
3. SHAPES IN GREY ОФИЦИАЛНО – ARUNA PR Advisory
Специално събитие
1. Европейска нощ на театъра – Фондация "Арт Проджектс"
2. Мтел Медия Мастърс 2016 – Мобилтел
3. Lufthansa А380 пристига в София - Publicis Consultants MSLGROUP
PR проект на медия
1. Произведено в България – All Channels Communication
Кризисен PR
2. Инцидент на автомагистрала Тракия – All Channels Communication
Дигитална кампания или проект
1. Крадецът на ябълки – All Channels Communication
2. Седемте новозеландски езера – All Channels Communication
3. Макс 4G стрийминг на военния парад за 6 май – Publicis Consultants MSLGROUP
Политически PR
2. Марешки за президент – СпортЛаб
PR на студентски проект
1. Живо чудо – Нов български университет
2. ARTscape room – Нов български университет
3. На СПА туризъм в България – Софийски университет
Специални награди:
Награда на Комисия по етика – 15-то издание на Мениджър за един ден, Junior Achievement
Награда на КРИБ – Мобилна изложба “Завръщане в бъдещето”, Сименс България
Награда на б2б медия – НЕПОЗНАТИ от Златния фонд на Колекцията, ОББ
Награда на сп. Мениджър – Зарядно със сърце – BBDO Group
Награда на БДВО за международен дебют – adidas България NEWS STREAM, B+Red Agency