Publicis One - най-голямата група за маркетингови комуникации, и софтуерният лидер SAP обявиха, че ще си партнират на българския пазар. Тяхното сътрудничество ще е в областта на дигиталната трансформация на бизнес процеси и в анализа на данни при създаването на маркетингови стратегии. Двете компании ще въвеждат нова система за онлайн маркетинг - SAP Hybris Marketing. Тя ще предлага анализи, сегментация и оптимизация на данни в реално време и ще може да се прилага при компании с различна дейност. Така Publicis One и SAP ще могат да развиват маркетингови стратегиите на ключови клиенти от различни сектори - по-конкретно на такива, които управляват големи бази данни като банки, телекоми, застрахователи, ритейлъри, автомобилни производители и др.
„Чрез опознаването на клиента се достига до истинските му мечти. Нужни са единствено правилна технология и подход. SAP Hybris Marketing предоставя инструментите, необходими за по-доброто разбиране на потребителя, а опитът и експертизата на Publicis One ще помогнат на нашите клиенти правилно да боравят с тази информация при създаването на своите нови кампании и “disruptive” стратегии“, казва Румяна Тренчева, изпълнителен директор на SAP за Югоизточна Европа.
„Партньорството ни със SAP е плод на желанието да съчетаем дългогодишна експертиза в дигиталната реклама с т.н. Big Data, от която да добием задълбочено познание за потребителите и тяхното поведение онлайн. Това ще ни позволи да разберем от какво имат нужда те наистина, чрез темите, които ги интересуват най-много, и да създадем по-добро потребителско преживяване. За компаниите това означава подобряване на ефективността и крайните резултати”, заяви Николай Неделчев, изпълнителен директор на Publicis One.
SAP Hybris Marketing позволява контекстуален маркетинг в реално време, като помага на маркетолозите да развият по-задълбочено познание за потребителите си - да знаят какво е направил клиентът, какво може да направи и най-важното - какво ще направи.