11-членно жури от рекламодатели започна оценяването на студентските проекти, които кандидатстват в конкурса BAAwards.
Под мотото "БАРкод на успеха" българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще раздаде своите награди за пети път в състезанието, което отличава най-добрите и иновативни маркетингови стратегии от изминалата година.
Журито вече оценява подадените от университетите проекти на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. Кандидатстващите разработки са 11 от 4 университета (НБУ, УНСС, АУБГ, ИУ-Варна).
Студентските екипи показват най-голям интерес към секторите "храни, вода и безалкохолни напитки" с 4 предложения и "банки и небанкови финансови услуги" с 3.
Работата на журито по студентските проекти ще приключи на 28 август. В него влизат 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. Председател е Силвия Костова, началник управление "Корпоративни комуникации и маркетинг" в Пощенска банка.
Членове са Юлиан Добрев, cъздател и директор изследвания в BluePo!nt, проф. д-р Христо Катранджиев, преподавател в УНСС и Нов български университет, Янко Кръндаров - управител на "Интерснак" за България, Сърбия и Македония, Йолита Ботева-директор „Маркетинг“ на "Обединена млечна компания" ЕАД, Ива Димова, управител на българския офис на международната агенция за маркетингови проучвания "Ипсос", Боряна Великова от маркетинг екипа на "Кока-Кола", Венцеслав Хиков - управляващ директор на рекламната агенция "Графити ББДО", д-р Свилен Стрезов, директор дивизия „Продукти без лекарско предписание“ в "Актавис", Николай Неделчев - главен изпълнителен директор на рекламната компания PublicisOne, и д-р Кристиян Постаджиян, преподавател по реклама в Нов български университет.
Оценяването на студентските проекти ще се извърши от 9-членен състав, като двамата университетски преподаватели - проф. Катранджиев и д-р Постаджиян, няма да участват, за да не се допусне конфликт на интереси.
Изпълнителният директор на БАР Росен Мисов обяви старта на конкурсната част: „Студентският отбор победител ще бъде представен на всички членове на БАР, които са водещи рекламодатели и работодатели в страната. Той ще бъде обявен в комуникационните канали на конкурса, а разработката му ще стане част от ноухау на BAAwards’2018, което е пример и вдъхновение за цялата професионална общност. В тази силно конкурентна среда желаем успех на студентите и журито.“
Подробна информация за конкурса BAAwards’2018, може да прочетете на:http://www.baawards.com.