До 2 септември е срокът за подаване на заявки за участие в конкурса BAAwards 2018, който Българската асоциация на рекламодателите (БАР) организира за пета поредна година.

Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година. Условията за участие изискват кампаниите да са осъществени в периода между 1 януари 2017 г. и 15 май 2018 г. Участниците могат да подават своите заявки онлайн до 2 септември 2018 на сайта на конкурса.

BAAwards2018 стартира с обявената за първи път в тазгодишното издание награда на БАР за студентски проект по маркетингови комуникации. Ентусиазираните екипи от университетите се включиха с рекорден брой предложения. Сега набира скорост и подаването на проекти за бизнес награда. Кандидатстващите се състезават за екипно или индивидуално отличие в 10 различни категории:

· "Нов продукт",

· "Нова услуга",

· "Нова корпоративна марка",

· "Ребрандинг на продукт",

· "Ребрандинг на услуга",

· "Корпоративен ребрандинг",

· "Пускане на пазара на обновен продукт"

· „Пускане на пазара на обновена услуга"

· "Активиране на марка"

· "Корпоративна социална отговорност"

"Каним всички, които знаят тайните на БАР-кода на успеха, да ги споделят в конкурса до 2 септември!“, призова Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР. Той обясни още: „BAAwards стартира през 2014 с 29 заявки и средна оценка от 18,7 т. (при максимални 30). Четвъртото издание – през 2017-а, завърши с 43 заявки и средна оценка от 22,77 т. Надяваме се, че тенденцията за увеличение на броя и качеството на подаваните проекти ще се запази и тази година. BAAwards® вече е разпознаваема марка, символ на най-висок професионализъм в маркетинговите комуникации, представен от гледната точка на тези, които носят пряката отговорност за бизнеса – рекламодателите."

Подробна информация за конкурса BAAwards– срокове и условия за участие, може да прочетете на „BAAwards 2018’ – Баркод на успеха“.