Датският производител на детски играчки и конструктори „Лего" планира да разшири присъствието си на китайския пазар, съобщи нейният главен изпълнителен директор Нилс Кристиансен. За тази цел компанията ще отвори два собствени магазина през следващите месеци – в Пекин и Шанхай. Към момента лиценз за продажбата на продукти с марката „Лего" в Китай имат 36 магазина. До края на годината компанията ще разполага с 60 магазина в 15 града. Отделно „Лего" и интернет гиганта „Тенсент" обявиха, че ще си партнират в създаването на видеоканал и компютърна игра, предаде bulgarian.cri.cn.
По-голямото внимание на „Лего" върху китайския пазар е резултат от двуцифрения ръст, който компанията поддържа през цялото първо шестмесечие на 2018 г., за разлика от Западна Европа и Северна Европа, където продажбите ѝ бележат спад.