От началото на месец декември клиентите на свободния пазар на “Енерго-Про Енергийни услуги” ще могат да се възползват от нова услуга - SMS известие. С нея клиентът ще получава от кратък номер 176161 текстови съобщения на посочен от него мобилен телефон при издаване на фактура за електрическа енергия, както и при настъпване на краен срок за плащане.

SMS известяване могат да заявят всички битови и небитови клиенти на “Енерго-Про”, независимо от това какъв продукт на компанията ползват. Услугата се активира за клиентски номер и е за период от 12 месеца.

Абонирането за услугата носи редица ползи за клиентите. Тя дава възможност за по-добро управление на разходите, тъй като своевременното информиране за настъпило задължение позволява по-ефективно финансово планиране на предстоящите плащания на клиентите.

Освен това тя ще напомня и за задължения с изтичащ срок за плащане. Така се предоставя възможност на съответния клиент, активирал услугата, да избегне натрупването на лихви за забавено плащане и да не създаде предпоставки за прекъсване на снабдяването с електроенергия.

Активирането става, като абонатът подава заявление чрез своя персонален мениджър продажби или директно в някой от клиентските центрове на компанията.

Повече информация за срока на активиране и цената на услугите може да се намери в ценоразписа на допълнителните услуги на “Енерго-Про”, публикуван на www.energo-pro-

energyservices.bg и www.kupitok.bg, както и на телефон *6161.