3,04 млн. са абонатите на компанията
И през второто тримесечие на 2019 г. “Теленор България” запазва ръста на приходите и печалбата преди данъци, съобщиха от телекома.
Общите приходи достигнали 180 млн., отбелязвайки ръст от 1,4% спрямо същия период на 2018 г. Основната причина е по-високият среден приход от потребител. Той се повишава с 8% на годишна база, достигайки 15,5 лева.
Ръстът на приходите в комбинация с фокуса на компанията върху подобряване на ефективността, довели до по-висока печалба за тримесечието - 82 млн. лв. Тя е с 1,2% повече на съпоставима база спрямо второто тримесечие на 2018 г.
В резултат на продължаващата тенденция на пазара за консолидация на SIM картите, броят на клиентите отбелязал лек спад и той е 3,04 милиона души. 20% от потребителите ползват предплатени услуги.
От “Теленор посочват, че продължават с политиката за предоставяне на стойностни и гъвкави предложения на клиентите си. В допълнение към постоянния фокус върху качествота на мрежата, през май компанията представи и новото си тарифно портфолио. То дава възможност за комбинация по избор между пакети за данни и нови услуги (видео, музика и съдържание за деца), отговаряйки по този начин още по-адекватно на нуждите на клиентите.
От 1 август 2018 г. “Теленор България” е част от PPF Group на чешкия милиардер Петр Келнер. Групата има активи в края на миналата година за 45 млрд. евро.