С общо 17 награди приключи 6-ото издание на BAAwards 2019 - наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), в което се включиха рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти.

Рекламодателите се състезаваха в 4 категории, а победителите са:

1. Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Върнете си съня, за който мечтаете - "Санофи България"

Сребърна награда:

Българско пиво по британска рецепта - "Загорка" IPA

2. Категория: „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Свежите супергерои - "Кауфланд България" ЕООД

Сребърна награда:

Само мажеш и печеш - "БЕЛЛА България"

3. Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Геритамин – доказана формула за красота - "Актавис" ЕАД

Сребърна награда:

Dove търси историите на истинската красота - "Юниливър"

4. Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA

Сребърна награда:

Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe

Призовете при комуникационните агенции също са в 4 категории:

1. Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“

Златна награда:

Novanight с тройно действие. Лансираща кампания – агенция RED LION

Сребърна награда:

А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia

2. Категория „Иновация в продукт или услуга“

Златна награда:

Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult

3. Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“

Златна награда:

Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog

Сребърна награда:

The Great Swap – агенция "Маккан София" ООД

4. Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“

Златна награда:

Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED

Сребърна награда:

Иди, учи и се върни – агенция "Маккан София" ООД

Два студентски проекта също бяха оценени високо от журито на БАР. 

Студентските отбори разработваха проекти на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“. 

Златна награда:

Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова

Сребърна награда:

Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска

 „Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноухауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни“, каза на церемонията Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.