С общо 17 награди приключи 6-ото издание на BAAwards 2019 - наградите на Българската асоциация на рекламодателите (БАР), в което се включиха рекордните 67 кампании на рекламодатели, комуникационни агенции и студенти.
Рекламодателите се състезаваха в 4 категории, а победителите са:
1. Категория: „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“
Златна награда:
Върнете си съня, за който мечтаете - "Санофи България"
Сребърна награда:
Българско пиво по британска рецепта - "Загорка" IPA
2. Категория: „Иновация в продукт или услуга“
Златна награда:
Свежите супергерои - "Кауфланд България" ЕООД
Сребърна награда:
Само мажеш и печеш - "БЕЛЛА България"
3. Категория: „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
Златна награда:
Геритамин – доказана формула за красота - "Актавис" ЕАД
Сребърна награда:
Dove търси историите на истинската красота - "Юниливър"
4. Категория: „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“
Златна награда:
Планета или пластмаса? – FOX NETWORK GROUP BULGARIA
Сребърна награда:
Твоята първа работа има значение – TELUS International Europe
Призовете при комуникационните агенции също са в 4 категории:
1. Категория „Пускане на пазара на нов продукт или услуга“
Златна награда:
Novanight с тройно действие. Лансираща кампания – агенция RED LION
Сребърна награда:
А1 Кредитна карта. За нещата, които не могат да чакат до заплата – агенция Saatchi & Saatchi Sofia
2. Категория „Иновация в продукт или услуга“
Златна награда:
Дигитална трансформация на бизнес - Ролпласт. – агенция Next Consult
3. Категория „Бранд активационна кампания на продукт или услуга за постигане на конкретна бизнес цел“
Златна награда:
Пролетна промоция на Visa – агенция Publicis Dialog
Сребърна награда:
The Great Swap – агенция "Маккан София" ООД
4. Категория „Бранд активационна кампания за постигане на цел, свързана с корпоративната социална отговорност“
Златна награда:
Почисти и разкраси с Cif – агенция B+RED
Сребърна награда:
Иди, учи и се върни – агенция "Маккан София" ООД
Два студентски проекта също бяха оценени високо от журито на БАР.
Студентските отбори разработваха проекти на тема „Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория“.
Златна награда:
Casserole: За пълни коремчета и широки усмивки! – отбор от УНСС с ръководител гл. ас. д-р Борислава Стоименова
Сребърна награда:
Yamm specialty shop – за студенти от НБУ с ръководител гл. ас. д-р Даниела Кадийска
„Благодарим на всички участници за рекордните резултати в конкурсите BAAwards 2019. За шеста поредна година те се доказват като истински измерител на професионализма. Победителите са пример на младите професионалисти и още едно основание колебаещите се да помислят за кариерна реализация в България. Нетърпеливи сме да споделим ноухауто от конкурсите BAAwards 2019 и заедно да очертаем перспективите за развитие на маркетинговите комуникации в страната ни“, каза на церемонията Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.