А1 дава безплатен еднократен бонус от 10 000 МВ мобилен интернет, който клиентите могат да активират от 18 март в мобилното приложение Моят А1, или в портала Моят А1 на A1.bg. Предложението е част от кампанията на компанията за дигитална солидарност и нужда от социална изолация с цел намаляване на риска от разпространение на COVID-19.
Бонусът от 10 000 МВ може да се използва в рамките на 30 дни след активацията му. С Моят А1 клиентите могат да управляват онлайн своите услуги, без да поемат рискове с излизане навън и посещение на магазин.
Сметките могат да бъдат платени през приложението, както и онлайн на А1.bg. Може да се следи текущото потребление, да се добавят пакети, да се проверят фактури, да се получават персонални оферти.
Клиентите, които имат нужда от консултация с представител на А1, могат да се свържат и с видеообаждане. От 10: до 19 часа, всеки работен ден, специалисти на А1 са на линия, за да съдействат. При нужда от съдействие с технически проблем, от А1 препоръчват използването на услугата А1 видеопомощник.