Най-престижният рекламен фестивал в света - Cannes Lions, ще се състои от 26 до 30 октомври, а не през традиционния юни.
Решението е на екипа на 67-ото издание на фестивала и е взето заради пандемията от коронавирус след разговори с партньорите и клиентите на голямото събитие, както и след консултации със здравните служби, градската администрация в Кан и френските власти, обясняват представители на фестивала.
Всички купени пропуски за фестивалните събития, договорите със спонсорите и резервациите остават валидни за новите дати.
Рекламните кампании ще бъдат оценени и наградени от вече избраното жури в различните категории. Най-вероятно досегашните крайни срокове ще бъдат удължени.
"Общността ни е изправена пред безпрецедентни предизвикателства и солидарността помежду ни никога не е била по-важна. Съсредоточили сме работата си върху планирането на фестивала и най-важната част от него - наградите "Лайънс". Така ще докажем, че нашата общност е способна да разпознае забележителната работа, с която допринася към бизнеса, организациите и обществото", казва управляващият директор на Cannes Lions Саймън Кук.