“Кауфланд България” си партнира с над 30 български производители за собствените си марки, като компанията ще продължи да обогатява избора на продукти с автентичен български вкус на местния пазар, съобщиха от веригата.
26 продукта на 6 вече наложени собствени марки на “Кауфланд” се произвеждат от родни производители. Прясното и киселото мляко с марката K-Classic, които компанията предлага, са изцяло български. Има още и айрян, крема сирене, свински специалитети, олио, три вида трапезна вода и осем вида безалкохолни напитки под марката San Terra и други.
Компанията планира собствена марка качествено прясно месо, а съвсем скоро предстои да представи и първата си национална собствена линия хранителни продукти само от български производители.
От “Кафуланд” посочват още, че надграждат постоянно портфолиото от собствени марки хранителни и нехранителни продукти на международно ниво. Компанията държи продуктите, типични за българския пазар, сред които кисело и прясно мляко, да бъдат произведени в България, от местни производители, за да се запази автентичният вкус.
Качеството се гарантира от регулярни проверки в над 10 сертифицирани международни лаборатории, а произведените в България собствени марки се проверяват от акредитирана лаборатория, млечните и месните продукти се тестват на всеки три месеца.
Потвърждение за качеството били и международно признати сертификати, които “Кауфланд” притежава. Сред тях са такива за устойчиво стопанисване на горите и продукти с горски произход, продукти без ГМО, без глутен, без лактоза и без съдържание на животински съставки, продукти от яйца от свободно отглеждани кокошки, стандарт за устойчив риболов, биоотглеждане и производство и други.