В Китай обикновено потребителите имат седем дни, за да върнат закупен онлайн артикул, но това правило не важи за стоките от физическите магазини, предава Радио Китай.
В събота обаче над 250 000 предприятия в югоизточните провинции се включиха в стартиралата миналата година кампания за седемдневен срок за връщане, обещавайки на потребителите, че могат да върнат артикулите, независимо от причината, стига те да не са били използвани, с изтекъл срок на годност и/или повредени. Нейна цел е да стимулира вътрешното потребление и по-доброто обслужване на клиентите.
Според експертите седемдневният срок за връщане е тенденция в съвременния бизнес и знак за увереността на търговците в техните продукти и услуги. Насърчаването на тази политика в офлайн магазините подобрява потреблението и стимулира икономиката.