Китайският международен панаир за търговия с услуги ще се проведе през септември като тазгодишното му издание ще бъде в онлайн и офлайн формат заради пандемията от COVID-19. Чуждестранните гости и изложители ще участват предимно в онлайн изложбите, докато местните организации ще се включат в офлайн дейностите.
До момента 141 международни организации, посолства в Китай, търговски палати, бизнес асоциации и институции са потвърдили участието си в панаира. Повече от 2000 местни и чуждестранни компании ще се включат в предвидените над 100 форума и дискусии.
Заради изискванията и мерките за контрол на заразата, тази година около 70 000 кв.м от изложбената площ ще бъдат на открито. В същото време специално за събитието е подготвена дигитална платформа, базирана на съвременни технологии като изкуствен интелект, големи данни, 5G и виртуална реалност.
На тазгодишното шесто по ред издание на Китайския международен панаир за търговия с услуги ще бъдат показани най-новите тенденции, технологии, продукти и услуги в сферата на търговията. Изложението е едно от трите основни изложбени платформи, свързани с отварянето на Китай, като другите две са Кантонският панаир и Международното изложение за внос в Китай.