Китайският информационен център за интернет (CNNIC) днес публикува „Статистически данни за състоянието на интернет в Китай“, които показват, че към юни 2021 г. броят на интернет потребителите в страната са достигнали 1,011 милиарда, което е увеличение от 21,75 милиона спрямо декември 2020 г., а популярността на интернет е 71,6%. Китай е успял да сформира най-голямото и динамично цифрово общество в света.

Докладът показва, че към юни 2021 г. средното седмично онлайн време за китайските интернет потребители е 26,9 часа, което е увеличение с 0,7 часа спрямо декември 2020 г.

Към юни 2021 г. броят на интернет потребителите в селата е 297 милиона, като популярността на интернет 59,2%. По отношение на популярността на интернет разликата между градовете и селата се е свила до 19,1 процентни пункта.