Инициативата ще осигури възможност за стаж като старт на кариерата за млади таланти в компаниите - членове на организацията

IAB Bulgaria – част от най-голямото глобално рекламно сдружение Interactive Advertising Bureau, стартира първата по рода си стажантска програма за дигитален маркетинг „Скочи в Digital-а“. Инициативата предоставя възможност на млади мотивирани хора да стартират своята кариера чрез избран от тях стаж в някоя от компаниите - членове на организацията.

На 01.03.2022 г. ще се проведе предварителен, полудневен безплатен онлайн семинар, на който компании ще проведат 20 минути лекции на практични и полезни за студентите теми.

Заинтересованите бъдещи професионалисти могат да кандидатстват за избрания от тях стаж в предпочитаната компания в периода 14-27 март. Подборът и интервютата ще се проведат в периода 28 март - 03 април, като след това ще стартира и практическата работа на стажантите.

Стажантската програма ще позволи придобиването на ценен практически опит и кариера в комуникационната индустрия и области като дигиталния маркетинг, медии, реклама и връзки с обществеността. Практиките ще се провеждат във водещи дигитални рекламни и медийни агенции и технологични компании, отговорни за развитието на дигиталната индустрия в страната, като първите включили се компании са A1 България, Xplora, Net Info, Digitas/част от Publicis Group, Vivacom, SEOMAX, View Sofia, d:istinkt, Prodesign, Sunday Media, Interpartners, CreateX, PHD Bulgaria, Stellary Agency, Пощенска банка, Together&.

„В новите условия, когато светът буквално се премести в онлайн средата, развитието на бизнесите изисква специфични умения, които често се придобиват само с практиката. С новата ни стажантска програма IAB Bulgaria подпомага успеха на младите таланти, като им предоставя трамплин за старт на кариерата чрез конкретно насочена подготовка и възможност за кариерно развитие във водещи български компании”, каза Надя Гогова, изпълнителен директор на IAB Bulgaria.

Стажантската програма е насочена към студенти, които могат да заявят интереса си към инициативата, като се регистрират на уебсайта на  IAB. Включилите се в първото издание на „Скочи в Digital-а“ организации - членове на сдружението, ще вземат участие и с лекции на практични и актуални за студентите теми, както и с представяне на конкретни стажантски позиции и възможности при тях. Графикът на тематичните лекции ще бъде обявен допълнително на сайта на организацията.

Проектът „Скочи в Digital-а“ е подкрепен от медии - членове на IAB България: BTV Media Group, Net Info, Economedia, Дарик радио, Investor Media Group, сп. „Мениджър“, Медийна група България, Булевард България, Economic.bg, SBB Media, ViewSofia.