Качествената изработка на онлайн магазин или уеб сайт, може да се окаже истинско приключение, ако не бъде избран правилен изпълнител за изработката им.

В най-общия случай, даден човек има чудесна бизнес идея, разполага с бюджет и план за развитие, но подценява нуждата от отлично представяне онлайн.  При бързо проучване в мрежата, попада на цени в твърде широк диапазон, които не дават реална представа за това колко струва добре изработен онлайн магазин или сайт. Често се залага на избор на фирма, която изработва множество сайтове и предлага средни или ниски според проучването цени, но не се прави необходимото проучване за качествoто на предлагана услуга.

Все по-често може да се намери и информация колко лесно и бързо всеки сам може да изработи сайт буквално за минути. Да това е така, но когато поставяте основи на бизнеса си, едва ли искате те да са точно такива. Колкото и лесно да се изработва сайт, то винаги има значителна разлика в това как изглежда и функционира професионално изработен уеб сайт или онлайн магазин и направен от непрофесионалист. В крайна сметка се получава бързо и евтино сайт и вече имате представяне на бизнеса, продуктите или услугите си онлайн. Но какво се случва не след дълго? В даден момент ще се окаже се, че сайтът Ви не се индексира добре. - А какво значи това? Най-просто казано, не се позиционира добре при търсене в мрежата, а съоветно това не помага сайта да достига до желаната аудитория и не носи нужните дивиденти, не реализира продажби или идеята, с която е създаден. 

Причините за това може да са много. Някои от тях са:

  •  Недобре изработен сайт: несъразмерни шрифтове, полета или бутони и други;
  •  Недобре структуриран;
  •  Неудобен за работа през мобилни устройства;
  •  Неработещ достатъчно бързо;
  •  Използване на съдържание и текстове, които не са авторски;
  •  И много други видове грешки привидно незначителни за работата на сайта, но оказващи негативно влияние за развитието и популяризацията му.

Или иначе казано, качествената изработка на сайт или онлайн магазин, неимоверно пести време и средства за развитие.

При нужда от изработка на уеб сайт и онлайн магазин, не поставяйте ниската цена като основен критерий при избора на фирма за изпълнител на проекта ви. Това е най-честата и най-голямата грешка. Добре е внимателно да проучите фирмите, предлагащи услугата на пазара и впоследствие поискайте среща с представител на избраната компания. По-добрите и коректни фирми в бранша предлагат посещение на място при клиента в удобно за него време, така че да не се прекъсва  работния процес или най-малко да не се губи ценно работно време.

Личният разговор с представител на фирма, изработваща уеб сайтове и онлайн магазини е значително по-продуктивен от запитване и оферта по имейл. В течението на един разговор възникват много и допълнителни въпроси, които не са били на дневен ред при едно писмено запитване, но са от значение за проекта и плана за работа по сайта. Също в един разговор можете до голяма степен да разберете доколко компетентен е събеседникът Ви и дали се отнася професионално към всеки клиент и всяко запитване. Защото без значение колко голям е един проект, той следва да бъде изпълнен професионално. Все пак за това плащате и очаквате да бъдете представени отлично онлайн, а доброто представяне не само прави добро впечатление на бъдещите Ви клиенти и/или партньори, а също така гради доверие в бизнеса Ви.