• Компанията събра най-голям процент от гласовете в 14-ото издание на потребителската класация „Любимите марки“
  • За поредна година потребителите избраха Kauflandза своя любима търговска верига и за любим международен работодател

Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в14-ото издание на потребителска класация „Любимите марки”. За поредна година потребителите избраха Kaufland за Търговска верига №1 в България и за Любим международен работодател.

„Любимите марки“ е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. Тази година състезанието започна на 23 май и продължи до 28 юни включително. В отделните етапи на оспорваната надпревара са се включили близо 45 000 души.Kaufland България е компанията, събрала най-голям процент потребителски гласове във всички категории, в които е участвала в класацията, и затова беше обявена от организаторите за марка №1 за 2022 година.

За поредна година компанията беше избрана безапелационно за Търговска верига №1 у нас и за Любим международен работодател, като така затвърди авторитета си на пазарен лидер и компания пример с работодателските си практики.

Веригата беше на финала и зае позиции в ТОП 3 още в категории Иновативни марки, в Собствени марки с K-Classic, в Бебешки и детски продукти с Kuniboo и bevola®, в Майонези, лютеници и сосове с лютеница Брей!, в Минерална и бутилирана вода с K-Classic, както и в Козметика със собствената си марка bevola®.

Получените отличия са в резултат на усилията на компанията да предлага на клиентите несравним избор от качествени и винаги свежи продукти на конкурентни цени. Компанията ежедневно демонстрира грижа към крайните си клиенти и към служителите си, за което заслужи мястото си за на финала в цели осем категории.