„Цената в туристическия бизнес е среща на търсенето и предлагането. И ако ние имаме среща във Велинград между собственик и организационен екип, който създава оферта и продукт на тази стойност, и имаме клиенти, които са готови да платят този пакет, това вече е една отлична новина за България и за българския туристически продукт, защото тя е аналогична с куверта в Айфеловата кула, с новогодишния куверт в Лас Вегас, на панорамните етажи в Дубай и където и да е другаде по света.“ Така Полина Карастоянова, изп. директор на Сдружение „Национален борд по туризъм“, коментира в студиото на Euronews Bulgaria ценовите рекорди при офертите в туризма – 8 хиляди лева за новогодишни пакети във Велинград.

„Това е напълно нормално, когато говорим за глобална индустрия като туризма, уточни тя. - В професионалния и в глобалния прочит на туризма цената не е производна и не е пряка проекция на остойностяване на някакви продукти, които консумираме – легло, обслужване, храна, напитки и т.н. Цената в туризма, неговата добавена стойност, е в преживяването. А преживяването е личен избор, лично усещане за това къде се чувстваш щастлив, къде се чувстваш най-добре. И къде искаш да създадеш нови спомени, защото всяко следващо пътуване създава нови спомени".

Що се отнася до актуалната политическа ситуация, Карастоянова сподели, че във време на кризи, на изпитания и на предизвикателства, политическите лидери трябва да търсят обединението.

Според нея сега сме изправени пред политическа заявка, в която една група хора са светци, а всички други са грешници.

Карастоянова, която е част от инициативния комитет за създаване на ПП „Български възход“, очаква Стефан Янев и неговата формация да бъдат стабилизиращ фактор и глас на разума и на способността да се вземат решения.