Гаранционният фонд е обновил интернет страницата си с повече информация, съобщават от институцията. Тя е с обогатена информация за функциите и дейността на организацията, като същевременно запазва всички досегашни функционалности и възможности за справки от страна на потребителите, включително и най-масово използваните – проверка за наличие на задължителната застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и на гранична застраховка "Гражданска отговорност", справка за представители за уреждане на претенции и други.

"Предоставянето на дигитални среда и решения, ориентирани към нуждите на потребителите, е фокус в дейността на Гаранционния фонд. С обновения сайт и нововъденията към него целим както да улесним гражданите, така и да създадем оптимални условия за по-висока потребителска информираност", посочи Максим Колев, изпълнителен директор и председател на УС на Гаранционния фонд.

Сред нововъведенията е възможността потребителите да заплащат онлайн свои задължения като глоби за липса на застраховка "Гражданска отговорност" и задължения по регресни покани, споразумения, спогодби и съдебни решения.

Сайтът включва интерактивния онлайн помощник "Какво да правим при ПТП?". Инструментът има за цел да ориентира потребителите с информация относно различни ситуации при пътни инциденти. Фокусът е поставен върху възможностите за пострадалите на пътя да получат обезщетение по застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите и върху последиците за незастрахованите водачи. Онлайн помощникът "Какво да правим при ПТП?" е разработен под формата на тест, като чрез избор от последователно представяни опции потребителите могат да достигнат до интересуващата ги ситуация и относимите към нея информация и съвети. В него са застъпени често срещани ситуации при ПТП в България и чужбина.