Автомобилната марка „Хунци“ към водещия китайски автомобилен производител „FAW Group“ ще ускори експанзията си на чуждестранните пазари, заявиха вчера от компанията.
Луксозната марка китайски автомобили ще открие над 700 шорума, над 1000 сервизни центъра и 600 000 терминала за зареждане. Плановете на компанията са да увеличи и продажбите си в чужбина до 10% от общите до 2025 г. и 25% до 2030 г. „Хунци“ си е поставила за цел да продаде повече от 1 млн. автомобила до 2025 г., половината от които нови енергийни превозни средства, а до 2030 г. се очаква продажбите да надхвърлят 1,5 млн.
„Хунци“, което в превод означава „червен флаг“, със своите луксозни лимузини за важни национални събития се превърна в емблематична за Китай марка от създаването си през 1958 г. През 2022 г. марката е продала 310 000 автомобила, което е ръст от 3% на годишна база, предава Радио Китай.
Основаната през 1953 г. „FAW Group“ е най-старият и голям производител на автомобили в Китай.