Peugeot обнови най-продаваният автомобил в Европа през миналата година - моделът 208. Електрическата версия вече с увеличен пробег, има и нови хибридни модификации.
Новият E-208 предлага изцяло електрически двигател със 156 конски сили, комбиниран с батерия от 51kWh, осигуряващ пробег от 400 км (комбиниран WLTP цикъл). Предлагат се два типа вградени зарядни устройства, които да отговарят на всички приложения и решения за зареждане: като стандарт, еднофазно зарядно устройство от 7,4kW и като опция, трифазно зарядно устройство от 11kW. Приблизителните времена за презареждане от 20% до 80% са по-малко от 25 минути от бързо зарядно устройство (100kW), 4 часа 40 минути от Wallbox (7,4 kW) и 11 часа 10 минути от усилен контакт (3,2kW).
"Пежо 208" предлага и две нови 48V HYBRID задвижващи системи, включващи последно поколение бензинов двигател PureTech със 100 к.с. или 136 к.с., комбиниран с електрифицирана 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител e-DCS6, която включва електрически мотор. Благодарение на батерията, която се зарежда по време на шофиране, тази технология предлага допълнителен въртящ момент при ниски обороти и до 15% по-нисък разход на гориво. При градско шофиране новите хибридните 208 могат да работят повече от 50% от времето в 100% електрически режим с нулеви емисии.
За тези, които търсят най-достъпните бензинови версии, новата гама 208 предлага два икономични и ефективни двигатели. Модификацията PureTech 75 е с 3-цилиндров 1,2-литров бензинов двигател с мощност 75 к.с., оборудван със система Stop & Start, комбиниран с 5-степенна механична скоростна кутия. По-мощният PureTech 100 е с 3-цилиндров 1,2-бензинов двигател, но с мощност 100 к.с., оборудван със система Stop & Start, комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия.