Поредицата видео разговори tbi growth talks е практичен пътеводител в реалната бизнес среда в България. В нея лидери от различни индустрии обсъждат предизвикателствата, решенията и научените уроци. Споделят ефективни практики за привличане и задържане на клиенти, работещи стратегии за комуникация във висококонкурентна и динамична среда. От изпитани маркетингови подходи до гъвкавите разплащателни методи на tbi bank тази поредица предоставя на бизнеса споделен опит за устойчив растеж.

В този епизод гост на tbi growth talks е Елица Душкова - онлайн маркетинг мениджър на мебелната група Aiko XXXL-Mömax

Хората днес живеят паралелно в два свята - реалния и дигиталния. Пренаситени от онлайн съдържание, са и вече отегчени от рекламни клипове, а такъв е всеки втори. Особено в периоди като сегашния - преди Черния петък и Коледа. Валят промоции и оферти, които не са за изпускане. А всеки потребител би оценил, ако вместо подскачащи цени и проценти компаниите показват повече качествени видеа с полезно съдържание - например хитрини и съвети за уют у дома. Точно това са осъзнали от мебелната група Aiko XXXL-Mömax.

За да спечелиш аудиторията като бранд, трябва да залагаш и на друг тип съдържание в социалните мрежи, убедена е  Елица Душкова - маркетинг мениджър на групата. Особено силно се откроила тази тенденция по време на пандемията, когато всички преоткриха личните си пространства.

Потребителските нагласи се промениха, социалните мрежи изиграха роля на посланик на бранда към хората, споделя Душкова. Екипът фокусира усилията си в изграждането на доверие с клиентите. Обратната връзка не закъснява - и след пандемията хората масово поръчват с един клик от дивана мечтаната мебел или аксесоар.

Чрез алтернативните методи на разплащане ние можем да гарантираме на своите клиенти сигурност, гъвкавост и липса на ограничения по отношение на обзавеждането, което иначе може да бъде тежък финансов ресурс, споделя Душкова. Добавя, че благодарение на стабилното си партньорство на компанията с tbi банк вече 13 години увеличените продажби и лоялните клиенти са гарантирани и Aiko XXXL-Mömax е лидер в мебелния бизнес: Гъвкавите методи на плащане ни позволяват да растем и ни създават потенциал, който иначе не бихме могли да постигнем. Те дават сигурност и на нас като търговец, и на клиентите ни.  Душкова признава, че резултатите са по-добри от очакваните.

Във видео разговора тя разкрива и какво ги е привлякло в tbi - най-вече желанието на банката за дигитализация и навлизане в най-новите тенденции на пазара. 

В tbi growth talks предстоят разговори с още  интересни гости. Очаквайте следващия епизод на 22 ноември 2023 г.