Ford представи обновеният вариант на един от най-популярните си модели в Европа - Kuga. Кросоувърът е най-продаваният плъгин хибрид на Стария континент през последните три години.
С фейслифта на модела Ford Kuga се сбогува тази година и с дизела, а именно с двигателя 2,0 EcoBlue със 120 к.с., продаван в настоящия вариант.
Така всички вече са електрифицирани. Базовият е с 1,5-литров EcoBoost турбо бензинов мотор със 159 коня със задвижване на предните колела и шестстепенна механична скоростна кутия. Тази версия има разход от 6,3 и 7,2 литра и ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,5 секунди.
След това идва 2,5-литровата хибридната модификация със 180 к.с. и 3 коня отгоре при 4х4.
Гамата се завъършва от плъгин хибрида, който също използва 2,5-литров бензинов двигател като база и в този случай се предлага само със задвижване на четирите колела. С актуализацията той слага още мощност, като преминава от 225 к.с. до 243 к.с. и се превръща в най-мощната версия в гамата: 200 км/ч максимална скорост и 7,3 секунди при ускорение от нула до сто.
Пробегът в електрически режим е 60-69 км, в зависимост от избраното оборудване. В града този плогън хибрид Ford Kuga може да се движи на ток даже до 88 км.
При подобреният модел имаме и нова автоматична трансмисия, която Ford описва като подобрено разделяне на мощността и която при Kuga Plug-in Hybrid и Kuga Hybrid AWD (FHEV) позволява да се увеличи капацитетът за теглене с 30 процента - до 2300 кг.
Голямата новина в кокпита е опростеното арматурно табло, благодарение и на използването на нов 13,2-инчов сензорен екран като стандарт, който не само обслужва напълно свързаната мултимедийна система SYNC 4, но също така обединява серия от функции на автомобила, които преди се извършваха с физически бутони.
Багажникът е нараснал значително с максимален капацитет от 533 литра, защото задната седалка може да се плъзга напред с 150 мм.