BMW представи купето M4 CS със задвижване на всички колела. В гамата на марката новият модел ще заеме място между M4 Competition M xDrive и лимитираното издание M4 CSL, като от последния получи двигател с мощност 550 конски сили с кован колянов вал и 3D отпечатана цилиндрова глава.
Моторът е трилитров редови бензинов с двойно турбо, който е използван като основа на двигателя M4 GT3. Агрегатът развива 550 конски сили и 650 Нм и се комбинира с осемстепенна автоматична трансмисия M Steptronic. В спринта от място до сто M4 CS е по-бърз от CSL - 3,7 секунди.
M4 CS също тежи по-малко. Разликата е около 20 килограма, но и тя има своя принос. Покривът, предният капак, предният сплитер и задният дифузьор са направени от пластмаса, подсилена с въглеродни влакна. Стандартно за автомобила са M Compound спирачки, ковани джанти с различни размери, олекотена изпускателна тръба с титаниев ауспух (минус 4 кг) и седалки M Carbon. Срещу допълнително заплащане можете да поръчате карбонова керамика, състезателни сликове и комплект алуминиеви носачи за предната част на купето.
M4 CS също така идва стандартно с M Drive Professional. Той дава достъп до M Drift Analyzer, който оценява страничното приплъзване, и M Laptimer, който предоставя подробни данни за шофиране и позволява да ги споделяте с приятели. Освен това има усъвършенстван контрол на сцеплението - с цели десет нива на намеса.