8 години след като зашемети света със своето продължение на модела Veyron, Bugatti обяви, че последният суперавтомобил Chiron (под номер 500) е произведен и напусна фабриката в Молсхайм, Франция.
Chiron L'Ultime (в превод "последният") е почит към първият със зрелищната си боя, съчетаваща Atlantic Blue и French Racing Blue. Но за разлика от шоу колата, която дебютира на изложението в Женева през 2016 г., е че L'Ultime може да се похвали с изискан нюанс на цвета - носът е наситено атлантическо синьо, което плавно преминава в по-светлото и блестящо френско състезателно синьо.
Цветният преходен панел на вратата контрастира с ръкописни имена на значими места в историята на Chiron, включително Ehra-Lessien (пистата, където автомобилът поставя рекорди за скорост) и Paul Ricard (мястото, където се изпробват прототипите). Числото 500 украсява долната част на задния спойлер, капачките на колелата, задните панели и капака на двигателя.
Интериорът също е впечатляващ. Ръчно подбрана, ръчно изрязана и ръчно зашита синя кожа контрастира със синьо оцветена тапицерия от въглеродни влакна. Кантът на седалката е зашит в червена, бяла и синя кожа - намек към френското знаме.
Технически погледнато последният L'Ultime е Chiron Super Sport. Оборудван е с 8-литров W16 двигател с четири турбокомпресора с удивителните 1578 конски сили и 1180 Нм въртящ момент. Системата за задвижване на четирите колела на Chiron и автоматизираната скоростна кутия с двоен съединител могат да ускорят от място до 100 км/ч за 2,3 секунди. Френското купе ще замъгли пейзажа с максимална скорост от 439 км/ч, при това електронно ограничена.
Bugatti не е обявил цената на L'Ultime или името на неговия щастлив собственик. Последният Chiron Super Sports имаше базова цена от 3,5 милиона евро, така че последният екземпляр вероятно надхвърля 4 млн. евро.
Още през юни Bugatti ще разкрие наследника на Chiron, кото ще е защеметяващ хибриден автомобил.