Продуктите на "Старият БръснарЪ" се продават вече в 25 берберници
Нуждаят ли се и мъжете от специална козметика за коса и кожа? Отговорът на Андрей Йорданов - създател на специална натурална българска козметика за мъже “Старият БръснарЪ”, е - да.
Идеята за мъжка линия се заражда преди 4 години с три основни акцента - качествени продукти, произведени в България, и с достъпни цени. Фокусът е върху специализирани и персонализирани продукти.
“Старият БръснарЪ” получи награда в конкурса на “24 часа” “Големите малки” за стартъп фирма от Тодор Младенов - изпълнителен директор на “София Тех парк, СНИРД”.
Благодаря на организаторите и на семейството си, както и на партньорите ми, каза Йорданов и обеща да продължи да работи с все такъв хъс.
За 9-и път се срещаме тук и можем да наречем това място адреса на иновациите, защото тук българските стартъпи получават разбиране и достъп до новите технологии. Вратите ни са отворени и ще се радвам, ако някои от вас се включат в нашата инкубационна програма, призова Младенов.
Андрей се вдъхновява да стартира бизнеса си, след като дълго време не успява да открие подходящата марка козметика. Води го разбирането, че и мъжете имат нужда от продукти за коса, кожа и тяло. А на нашия пазар липсва българска козметика, която
да не отстъпва по нищо на големите марки,
но в същото време да не е твърде скъпа. Започва да работи за реализация на идеята си преди година. Успява да стигне до 25 берберници у нас, в Германия, Полша, Нидерландия и Гърция.
В “Старият БръснарЪ” акцентът е върху персонализиран подход към всеки от продуктите и клиентите, от които искат и обратна връзка. Андрей допълва, че правят всичко с любов към детайла, защото продават бутикова козметика. Избрали са този подход, за да отговорят най-добре на нуждите на всеки клиент, тъй като големите брандове произвеждат за масовия пазар.
Козметиката е изцяло българска - от суровините до опаковките и етикетите. Готовите продукти се произвеждат във фабрика със сертифицирана лаборатория за тестване на алергени и качество.
“Старият БръснарЪ” предлага два вида шампоан и балсам - единият с мента и лайм, другият с кафе арабика, душ гел с цитрус и бергамон, ръчно направен ексфолиращ сапун за лице и брада, тоник за брада от лавандула и зелен чай, вакса за брада с пчелен восък и аромат на сладък тютюн, восък за брада с щраусова мас и восък, афтършейв с пантенол и други продукти.
Андрей казва, че фирмата е малка, но бизнесът е “голям”,
защото предлага качествени и натурални български продукти за мъже.
За в бъдеще не изключва излизане на още външни пазари, макар фирмата все още да е малка. Затова и проучват възможностите за сътрудничество с бръснарници в още 6 държави в Европа.
Планира и разширяване на кръга от клиенти, а също така да развие платформа и общност с полезна информация и съвети, свързани с грижата за външния вид.