10 години след пускането му на пазара първоначално в Япония и Италия IQOS се превърна във водещ бранд на система за нагряване на тютюн, към който са преминали 36 млн. потребители по целия свят. Амбицията на "Филип Морис Интернешънъл" е цялото ѝ бездимно портфолио да формира две-трети от общите нетни приходи до 2030 г.

„Преди 10 години направихме огромна крачка към мисията ни за бъдеще без дим – едно десетилетие непрестанен процес на усъвършенстване и развитие. Годишнината е възможност да се замислим колко много сме постигнали по отношение на това милиони пълнолетни пушачи по цял свят, които иначе биха продължили да пушат, да оставят цигарите в миналото и да преминат към бездимни алтернативи. Поля Александрова, ръководител "Корпоративни комуникации" във "Филип Морис България", Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на "Филип Морис България" и Денис Стробикин, генерален мениджър на "Филип Морис България".

Поля Александрова, ръководител "Корпоративни комуникации" във "Филип Морис България", Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на "Филип Морис България" и Денис Стробикин, генерален мениджър на "Филип Морис България".
Непрекъснато правим нововъведения и разширяваме бездимното си портфолио, водени от нуждите и очакванията на потребителите, но и подкрепени от солидна наука", заяви Денис Стробикин, генерален мениджър на "Филип Морис България".

IQOS се предлага на българския пазар от 7 години, като за това време стотици хиляди пълнолетни пушачи в страната демонстрират готовност за нещо ново и различно от цигарите, което има потенциала да намали вредата за тях и околните, в сравнение с това те да продължават да пушат цигари.

„Десет години изминаха сякаш за един миг – от няколко магазина в Япония в края на 2014 г., където за първи път беше представен IQOS до над 36 млн. потребители. Днес отбелязваме точно този прогрес и фокусираме поглед към индивидуалното изживяване на всеки един от избралите IQOS, като сме още по-мотивирани да отговорим на техните растящи очаквания", коментира Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на "Филип Морис България".

В световен мащаб компанията събира своята IQOS общност на поредицата от събития TogetherX, които предлагат уникално изживяване от светлини, звуци и емоции.

Първото събитие TogetherX се състоя с грандиозен успех в Атина още през септември миналата година. А най-значимото събитие по случай 10-годишнината беше на 19 октомври в Токио. Потребители от цял свят станаха свидетели на впечатляващо мултимедийно парти с участието на световноизвестни музиканти и диджеи, сред които и американецът от японски произход Стив Аоки. Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб.

Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб.

В България "Филип Морис" реализира множество събития за българската IQOS общност от над 400 000 пълнолетни потребители, стартирайки още през пролетта със запомнящо парти в клуб La Maison, където на едно място се събра елита на града в атмосфера от неочаквани цветове и изненадващи емоции. Последва отбелязването на пускането на лимитираната серия на бранда IQOS ILUMA Neon Purple в партньорство с шеф Илиан Кустев и ресторантьора Явор Сарафов, които създадоха лимитирана серия шоколадови бонбони, вдъхновни от нюансите на неоновия цвят. Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб

Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб

Не на последно място се нарежда колаборацията със стилиста и дизайнер Антония Йорданова, която проектира мини арт чанти от материали от вече реализирани нейни модни колекции, специално за представянето на IQOS ILUMA Refreshed на българския пазар с послание за устойчиво потребление. Антония, заедно с Кристина Бъчварова, направиха и серия от красиви предмети за интериора, вдъхновени от IQOS ILUMA, в партньорство с веригата заведения Мементо. Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб

Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб

На 22 ноември компанията отбеляза 10-годишнината на IQOS с грандиозно парти в Ню Бояна Филм Студиос под надслова BE IQONIC, където гостите – пълнолетни потребители получиха възможността да се превърнат в истинските звезди на вечерта. Стотици от тях, сред които и популярни личности от родния шоубизнес и клубния живот на града, танцуваха под музиката на диджей дуото Coco & Breezy, наслаждаваха се на високотехнологично мултимедийно шоу, станаха свидетели на уникален акробатичен танцов спектакъл и преминаха през различни изживявания, които събудиха сетивата им по неповторим и запомнящ се начин. Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб

Парти в Ню Бояна Филм Студиос по повод 10-тата годишнина от премиерата на IQOS в световен мащаб

По време на бляскавото събитие за първи път в България беше представена специална инсталация с дъжд – перфектно въплъщение на все по-актуалната тема за взаимодействието между хората и природата. Гостите пък попаднаха в светлините на прожекторите на уникалната камера с триста кадъра в секунда GlamBOT, която покори Оскарите, а в България направи своята премиера именно по време на партито.