За втора поредна година “Краси” е лидер в категория “Майонези и сосове” на националната потребителска класация “Любимите марки”. Разликата с втория в надпреварата е повече от 1300 гласа. “Краси” печели приза с признанието на повече от 4200 гласували. Освен любима марка в тази категория майонеза “Краси” грабна второ място и в раздел “Българска марка”. Това е поредно признание за най-продаваната марка майонеза у нас и утвърждава позициите ѝ сред доказаните и обичани марки.

Първенството в категория “Минерални води” за втора поредна година спечели “Хисар”. Марката има сериозна история. Предприятието, което я бутилира, е основано в далечната 1958 г. Сведенията за същото водоналивно предприятие датират от времето на цар Борис III. Минерална вода “Хисар” се използва от преди повече от 2000 години. Това е водата, която са пили императори и царе. Днес компанията е носител на редица престижни награди за качество и златни медали.

Над 30 000 души номинираха предпочитаните от тях брандове в единствената потребителска класация у нас, която премина в рамките на два месеца. Потребителите гласуваха в три етапа, определяйки лидерите в 24 категории. Инициативата е израз на потребителските предпочитания към дадени брандове в различни отрасли. И не просто на предпочитанията, а на една истинска емоционална привързаност към конкретни марки, които, ако изчезнат, биха ни липсвали. Любимите ни марки се избират единствено чрез гласуване от крайните потребители.

За разлика от други класации, “Любимите марки” не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. По този начин “Любимите марки” представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга.