Шефът на БОК Стефка Костадинова и трима от директорите на “Табак Маркет” АД откриха в София хилядния обект на Lafka. Четиримата прерязаха лентата.

“Връщам се 4 години назад, когато бях поканен да стана част от “Табак Маркет” АД. Попитах колко обекта гонят и отговориха: “Хиляда”. Аз си помислих: “Ние 200-300 да направим, това ще е добро постижение, а днес празнуваме хилядния обект”, разказа Цветан Нейчев, изпълнителен директор на “Табак Маркет” АД.

Той има една цел - не само да увеличат броя на обектите в България, но и

да превърнат

бранда в лидер

на Балканите

в този сегмент.

“Още от самото си създаване Lafka успя да се докаже като добър партньор и на общините. Над 130 общини имат възможността да бъдат подкрепяни в техните проекти. Постарахме се от създаването на фирмата да наредим дружеството сред големите и отговорни работодатели в страната.

Накрая на церемонията служители, мениджъри и гости се снимат за спомен.
Накрая на церемонията служители, мениджъри и гости се снимат за спомен.

2000 служители се грижат за нашите клиенти и нашите партньори. Постигнахме много. Надявам се в скоро време да празнуваме 1500-ия обект”, каза Виктор Налбантов, също изпълнителен директор на “Табак Маркет” АД. На откриването беше супервайзинг директорът Клаус Холцлайтнер. “Когато ме поканиха да се присъединя към Lafka в Австрия, където подобни вериги съществуват, ми беше трудно да си представя, че може да бъде направено нещо подобно. Но когато видях магазините на Lafka, останах силно впечатлен”, обясни на откриването Холцлайтнер.

В края на церемонията шефът на Българския олимпийски комитет Стефка Костадинова подари голяма енциклопедия “90 години БОК”, както и лимитирана серия марки от Рио де Жанейро, тъй като от години “Табак Маркет” АД - компанията, която управлява Lafka, е официален партньор на БОК. “Тук съм да поздравя Lafka за кота “1000”. Благодарение на тях ние помагаме на деца в неравностойно положение, които са много талантливи и дай Боже един ден да станат олимпийски и световни шампиони.

Подпомагаме и

големи спортни

легенди с

лечение и

парична помощ

Пожелавам ви след 2 години да откриваме 2009-ия обект”, каза Стефка Костадинова на церемонията в петък вечерта. Накрая имаше голяма заря, а служители на компанията с мениджърите и гостите разрязаха торта във формата на магазин на Lafka.

Зарята за 1000-ия обект
Зарята за 1000-ия обект

Веригата постигна рекорд на българския ритейл пазар, като за 3 години отвори 1000 търговски обекта в над 130 населени места.

Lafka №1000

е на столичния

булевард

“Княгиня Мария

Луиза” 13-15

- близо до площад “Независимост”, ЦУМ и катедралния храм “Света Неделя”.

Три години след появата си на българския ритейл сектор веригата

зае челно място

и в класацията за

най-силен бранд

в Convenience

канала,

следвана от брандове като OMV, Lukoil, Eko, Shell и Inmedio (по данни на “Нилсен”).

Разпознаваемостта на марката Lafka сред българските потребители достигна 85%, показват данните от проучване от август тази година на компанията за пазарни изследвания GfK.

Веригата

вече привлича

над 300 хил.

клиенти

всеки ден

и няма аналог на българския пазар като търговски канал, формат, брой обекти и национално покритие - магазини и киоски Lafka има в над 130 градове и села.

Тортата за празника беше разрязана от служители на компанията.
Тортата за празника беше разрязана от служители на компанията.

Тя е първата голяма верига от киоски и магазини, които предлагат всякакви стоки за път, за офиса и продукти от първа необходимост. Тяхното местоположение е внимателно и добре избрано, както също се подбира всяка стока във веригата. Киоските и магазините са на удобни места, по пътя на хората за работа, на спирките на метрото или друг градски транспорт. Стремежът ѝ е

максимално

да улеснява

клиентите си

- с покупката на всекидневник или сутрешно кафе те да могат да платят сметката си за телефон, да опитат късмета си в лотарийни игри, да се разхладят с напитка и да си купят нещо за похапване – и всичко това в рамките на 2 минути.

Основен стълб в дейността на “Табак Маркет” АД - компанията, която управлява веригата, е корпоративната социална отговорност. Фирмата подкрепя проекти в областта на изкуството, културата, спорта, образованието, както и конкретни икономически форуми, изложения и социални каузи. Всеки месец компанията прави дарения на общини с изграждането на детски и спортни площадки, облагородяването и реконструкцията на паркове и зелени площи.