Информационен туристически център на България бе открит в центъра на Токио.
Разноските за всички дейности ще бъдат поети от Бизнес асоциацията Япония и Югоизточна Европа (БАЯЮИЕ).
“Важно е, че България вече присъства физически на туристическия пазар в Япония”, каза Ангелкова. Тя подчерта, че България е известна сред азиатските туристи с розовото си масло и киселото мляко, но тук те могат да открият много други интересни форми на туризъм. Япония заема 41 позиция в туристическите пазари на България - за периода януари-август 2016 с над 9 хил. туристи, което е с 16.5 % увеличение спрямо 2015 г. Според НСИ през 2015 г. страната ни е посетена от 12 362 японци.
Кихачиро Нишиура, президент на БАЯЮИЕ акцентира на неизползвания потенциал за увеличаване на взаимния туристопоток.
На откриването на центъра бяха над 90 души - японски депутати, представители на министерствата и бизнеса, както и посланици.