Шест микрофирми могат да спечелят рекламна кампания с лицето на Димитър Ковачев-Фънки.
Финансовата компания “Финтрейд Файнанс” АД организира онлайн конкурс, в който собствениците на микрофирми могат да кандидатстват за възможността известният рок музикант и промоутър да стане тяхно рекламно лице.
Победителите ще са шестима и всеки от тях ще получи безвъзмездна рекламна кампания. Условието за участие е компанията да е българска и да има до 9 души служители.
Крайният срок за кандидатстване е 20 февруари 2017 г.
Участниците ще бъдат оценявани според три основни критерия: очаквания ефект за техния бизнес от рекламата с Фънки; визията им за развитие на дейността в краткосрочен план; решението им за инвестиране в рекламни дейности на сума от 1000 лв.
Фънки ще бъде рекламното лице на всяка една от спечелилите фирми. Форматът и периодът на реклама ще се определят от потребностите на всеки един от печелившите бизнеси - интернет, външна или принт реклама.
Победителите ще бъдат обявени на 21 март. В края на октомври финансовата компания ще направи анализ на резултатите и какъв е бил ефектът от рекламата.