"Параграф 42" е името на новата пиар агенция, която започна работа в групата на рекламната компания The Smarts. Тя ще предоставя пълното портфолио пиар услуги, но и още нещо - ще е профилирана в измерването и оценяването на ефективността на пиара.
Собствениците й Гергана Иванова и Радослав Бимбалов са поканили Александър Христов - пиар експерт и университетски преподавател по връзки с обществеността, да работи заедно с тях в новия клон на компанията им.
"Няма само да броим колко публикации има след дадено събитие. Целта ни е да въведем методики, чрез които да измерваме и оценяваме ефективността, последиците от едно пиар събитие", поясни Христов. Той допълни, че новата агенция не само ще измерва качествено работата си за клиентите, но и ще предоставя ноухау и на свои колеги от чужди агенции.
"Пиарът е деликатна работа, която на моменти граничи с абсурда. Именно заради това името на новата ни агенция буди асоциации с романа "Параграф 22", но в същото време дава решения. Ако си спомняте, числото 42 е отговорът на всички въпроси в "Пътеводител на галактическия стопаджия". Клиентите ни са достатъчно интелигентни, за да разберат асоциациите, свързани с наименованието ни", каза Радослав Бимбалов.
Рекламната му агенция The Smarts напоследък стана известна с факта, че сама се отказа от договора с клиента си М-Тел.