Carat беше обявена за медийна агенция №1 в света от международната изследователска компания RECMA, която представи традиционния си доклад Network Diagnostics – Qualitative Evaluation report в края на миналата седмица.

Агенцията заема призовото първо място без прекъсване от 2013 г. насам, и е провъзгласявана за първенец девет пъти в последните 10 доклада на организацията, която оценява работата на медийните и дигитални агенции в световен мащаб.

Класацията се базира на анализ на работата на над 700 агенции, опериращи в 46 страни. Компаниите биват оценявани по 18 критерия, включващи придобиване на нов бизнес, запазване на настоящи клиенти, награди, развитие на таланти, както и ключови ресурси, вложени в дигитални медии и развитие на разнообразен медия микс.

От доклада става ясно, че Carat е увеличила оценката на качествените си параметри до +238 точки от февруари 2015 г. до сега, както и дистанцията пред следващата агенция в класацията на RECMA с цели 11%.

Уил Суейни, Глобален президент на Carat, коментира резултатите така:
„Фактът, че получаваме приза за девети път и то последователно от 2013 г. насам, е страхотна оценка и ясно свидетелство за способността на агенцията постоянно да предефинира начина, по който работят медиите с единствената цел да постига по-добри резултати за своите клиенти. Гордея се, че работя с такъв талантлив екип!“

В България Carat присъства от шест години и успя да се развие до една от най-успешните медийни агенции, с най-силния дигитален профил на пазара у нас и голямо портфолио от локални и глобални клиенти.

*RECMA е международна изследователска агенция, която оценява работата на дигиталните и медия агенции в световен мащаб. Глобалният доклад на RECMA Network Diagnostics Qualitative Evaluation Report се базира на изследване сред 700 агенции, опериращи в 46 държави, оценявани по ключови критерии за представяне.