“Кока-Кола” пусна на пазара лимитирана серия от шест дизайнерски бутилки. Тя е посветена на шест етнографски региона в страната ни. Емблематичната бутилка е цялата в мотиви от шевиците на шестте района - Пирински, Тракийски, Родопски, Шопски, Добруджански и Северняшки.
Кампанията с шевиците се казва “Събери вдъхновение от България” и ще бъде за ограничен период от време. Бутилките вече могат да се намерят в партньорските заведения на компанията в страната. С лимитираната серия “Кока-Кола” иска да даде нов живот на българската шевица по нетрадиционен начин.
Консултант на кампанията е доц. Ана Лулева от Института по етнология и фолклористика с етнографски музей към БАН. Тя е част от екипа, който избира какви да са везбените елементи по шарените бутилки. В дизайна им са включени ключови елементи от всеки регион, а червеният цвят е преобладаващ не само защото е цветът на “Кока-Кола”, а и защото според вярванията у нас това е цветът на живота и силата. (24часа)