Havas е новата криейтив и медийна агенция на “Виваком”.

Изборът на телекома е резултат от състоял се през лятото търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите ѝ приоритети за развитие.

Според маркетингово изследване за настоящото възприятие на марката хората възприемат и оценяват VIVACOM като “честния телекомуникационен оператор”. Честността е основна корпоративна ценност на телекома и задължително условие за изграждане на стабилна връзка с клиента. Затова компанията ще продължи да работи за поддържане на доверието на клиентите си.

Операторът продължава да следва и стратегическите си цели да предлага богато разнообразие от продукти и услуги. В тази връзка стартира нова комуникационна стратегия, в центъра на която поставя семейството.

Концепцията е предложена от Havas, носи емоционален заряд и решава една от най-предизвикателните задачи - достигането до различните целеви групи, като използва езика на всяка от тях. Платформата представя съвременно семейство, в което всеки член е уникален, но всички заедно имат силна връзка. В унисон с идеята е и новият слоган на маркетинг комуникацията на VIVACOM - “Различни заедно”.

С обединяването на креативния и медийния екип от една агенция се гарантира по-ефективен работен процес и разгръщане на творческия и стратегически потенциал на тандема клиент - агенция. В синхрон с новата агенция телекомът планира още по-интересни и полезни за потребителите си комуникационни активности.

“Щастливи сме, че VIVACOM избра Havas за нейна творческа и медийна агенция. Пълното обслужване се вписва в глобалната стратегия на Havas Group за предоставяне на 360 градуса на обслужване на всички клиенти и пълен набор от комуникационни услуги на едно място. Вярваме в ползотворното сътрудничество, което ще промени телеком пазара”, казва Иванка Кючукова, изпълнителен директор на Havas Group България.