Офисът на глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network в България обяви днес създаването на ново, специализирано звено за работа с данни на българския пазар – “Dentsu Data Services” (DDS).
Основните области на работа на DDS ще включват разнообразни маркетингови услуги базирани на данни, като проучване и анализ на потребителското поведение в реално време, изследване на приноса на рекламата за успеха на бранда, анализ и визуализация на данните, както и вече познатите на българския пазар The Consumer Connection System (CCS) - инструмент за проучване на потребителските нагласи, и Amnet Audience Center като централно DMP решение за обработка на данни. Тези дейности непрекъснато ще се разширяват, подпомагайки клиентските нужди за по-прецизно управление на рекламните инвестиции.
DDS консолидира в себе си технологични решения, професионалния опит и познания на анализаторите на данни, аналитичните експертите, специалистите по визуализация, дейта консултантите и стратезите, които досега работеха за различните агенции под шапката на Dentsu Aegis Network България - Carat, Vizeum, Amnet, iProspect, Isobar, Amplifi.
Чрез новото звено Dentsu ще увеличи в пъти способностите си да управлява инвестиции на своите клиенти още по-ефективно от гледна точка на комуникационен ефект и възвръщаемост.
"Сега ние събираме всички данни от всички различни източници, с които разполагаме, за да получим пълнокръвна и информирана картина на потребителите и тяхното поведение. Това означава, че можем да поемем и подкрепим всяка комуникационна активност на своите клиенти, независимо от етапа й на развитие в момента и да дадем в ръцете на бранд и маркетинг мениджърите решения за по-бърз и лесен анализ на информацията. А като резултат от това – и да усъвършенстваме процеса на вземането на точни и ефективни бизнес решения", обясни Радослав Неделчев, Главен оперативен директор на Dentsu Aegis Network Bulgaria.
Милена Мишинева, Chief Data Officer, Dentsu Aegis Network Bulgaria допълва: " DDS започва да функционира като градивен елемент на компанията ни в България, който ще доставя по-умни рекламни решения и ще движи еволюцията ни към базирания на данни маркетинг. Експертите на DDC имат богат опит както в традиционни медийни похвати като дефиниране на аудитории, определяне на ефективен медия микс или подробен анализ на потребителското поведение, така и в стратегиране, мениджмънт и моделиране на данни. Консолидацията на тези експерти в едно звено има за цел да работи заедно по анализирането на декларативното, поведенческото и социално поведение на потребителите с основната и крайна цел да доставяме „Бизнес резултати, базирани на данни“.
Верен на своята мисия да доставя „Бизнес резултати, базирани на данни“, екипът на DDS ще работи и в съответствие с всички правила и изисквания, свързани с новия регламент за защита на личните данни GDPR, който влиза в сила от 25 май 2018г.