Китайският производител на смарт телефони Xiaomi планира да използва част от постъпленията от продажбата на акции, за да финансира разширяването си в Европа. Това съобщи съоснователят на бранда Лей Дзюн в събота, предава bulgarian.cri.cn.
Лей говори на пресконференция за публичното предлагане на акции като разкри още, че ключови целеви пазари за компанията са Испания и Франция.
Въпреки че е четвъртият по големина производител на мобилни телефони в света, присъствието на Xiaomi на европейския пазар до момента е слабо. В края на миналата година компанията стартира операции в Испания. Впоследствие започна да продава продуктите си масово във Франция, където отвори и магазин.
Само за няколко месеца Xiaomi се превърна в третия най-успешен производител в Испания. Европейските амбиции на компанията обаче не спират до тук. Тя планира подобна стратегия за Италия, която впоследствие да се използва и в други държави, ако се окаже успешна.