Победителят ще бъде обявен на 12 ноември
Десет финалисти ще се борят за тазгодишната титла “Мениджър на годината”. Те бяха представени в понеделник.
До финалния етап достигнаха Александър Димитров - главен изпълнителен директор на “А1 България”, Георги Атанасов - управител на производителя на магнитни сензори “Фесто производство”, Данчо Данчев - председател на УС и главен изпълнителен директор на “Дженерали застраховане”, Ивайло Славов - изпълнителен директор на IT фирмата “Булпрос”, Илия Гърков - вицепрезидент на “Дънди Прешъс Металс”, Павел Пенчев - прокурист на “Еконт Експрес”, Петя Димитрова - главен изпълнителен директор на Пощенска банка, Радослав Николов - изпълнителен директор на SAP Labs България, Светла Лесова - изпълнителен директор на “Монделийз България”, и Улрих Хеппе - изпълнителен директор на “Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт”, която оперира летищата във Варна и Бургас. Общите приходи на 10-те компании надхвърлят 2,6 млрд. лв. по данни за 2017 г.
Домакин на представянето на финалистите в Софийската опера беше миналогодишният победител в конкурса - архитект Пламен Мирянов, управител на “Артекс Инженеринг”.
Десетте мениджъри са избрани от 65 кандидати, подали документи за участие. Те са селектирани през два етапа, в които са анализирани участието на мениджърите в управлението на фирмата, нейните финансови резултати и управленските практики на участниците.
По време на третия, последен етап ще се оценят личностните качества на мениджърите чрез интервюта с тях и техни служители.
Конкурсът се организира за 11-и път от списание “Мениджър”. Победителят ще бъде обявен на 12 ноември на церемония в Софийската опера.
Финалистите получиха уникални бутилки вино Face-to-Face
Финалистите в тазгодишния конкурс “Мениджър на годината” получиха специални двоен магнум бутилки (четири пъти стандартния размер) вино Face-to-Face (F2F) на New Bloom Winery. Серията се произвежда от селектирани парцели в Тракийската низина. Уникалните двоен магнум бутилки с червеното вино F2F от сортовете “Каберне Совиньон”, “Сира”, “Регент” бяха специално създадени за финалистите в най-престижния бизнес конкурс у нас.
Избата е единствената в България, която отглежда сортовете “Регент” и “Дорнфелдер”. Именно те са сърцето на техните бутикови вина. Още при създаване на лозовите масиви екип от агрономи, енолози и технолози от избата са изследвали особеностите на климата, направен е анализ на почвените слоеве, прецизен избор на подложка и подходящ клон от сорта. Всеки сезон се бутилират лимитиран брой бутилки F2F.
“Винената серия се казва Face-to-Face именно защото вярваме, че комуникацията “лице в лице” е най-ефективна. Сигурни сме, че и десетимата кандидати за титлата “Мениджър на годината” спазват принципите на открития и честен диалог в работата си”, коментираха от New Bloom Winery по време на представянето.
Тази година под марката Face-to-Face бяха представени бялото вино от совиньон блан и розе. Совиньон бланът се нареди сред най-добрите в света на конкурса Los Angeles International Wine Competition. Розето Face-to-Face, което е от сортовете “Каберне Совиньон” и “Марселан”, пък спечели “Златен ритон” от тазгодишната “Винария”. От червените вина - първата реколта на “Дорнфелдер” изобщо в България бе реализирана именно под марката Face-to-Face и още от дебюта си на международна сцена беше отличена на едно от най-престижните винени изложения Mundus Vini в Германия. A купажът F2F бе определен за едно от 50-те най-добри български вина.