20 български строители от различни компании застанаха пред обектива на един от най-добрите фотографи у нас - Мони Франсес.
Лицата им са основен акцент в кампанията “Аз съм строител”, която стартира по случай Деня на строителя.
Инициативата е на Камарата на строителите в България и идва в отговор на безпрецедентните атаки, на които беше подложен целият бранш през последната година и особено последните няколко месеца.
Строителите на България са 250 хиляди души, които искат да работят и да живеят в страната. Искат да отглеждат децата си тук. Искат да изграждат, не да рушат.
“Аз съм строител” има за цел да покаже различни лица на български строители – активни хора от всякакви възрасти, които са посветили живота си на изграждането на една модерна България, с развита инфраструктура, привлекателна за бизнес, инвестиции и живот.
Най-младият участник в проекта е на 25 години, а най-възрастният – на 56.
Сред хората има както пето поколение строители, така и такива, които тепърва прохождат в професията.
Кампанията ще бъде реализирана в периода октомври - декември и обхваща комбинация от различни канали - телевизия, социални медии, външна реклама, специални събития и други.