Компанията предлага професионални продукти за коса и гримове
Българската фирма “Максима 13” внася у нас професионални продукти за коса, гримове и коси за удължаване с най-високо качество.
“Занимаваме се основно с красота. Мисията ни е да правим хората щастливи.” С тези две изречения Цветелина Янчева, мениджър екип, обобщава дейността на компанията, която е създадена преди 5 години.
Фирмата си е избрала по една марка за всеки тип продукти, с която да работи. Продуктите за грижа за косата и професионалната боя са от Белгия. Те се произвеждат от фризьори за фризьори и е помислено до най-малкия детайл, така че при работата с тях да е максимално удобно. “При тези продукти държим цена, която да е конкурентоспособна, за да можем да се наложим на пазара и да сме достъпни за всеки”, уточнява Янчева.
При гримовете обаче фирмата работи с по-луксозни салони. Марката е италианска и е от по-високия ценови клас.
Към този тип клиенти е насочен и най-новият продукт на “Максима 13” - коси за удължаване на стикери, които са внос от Германия. Това е един от най-новите методи за удължаване на коса. При него се слагат два стикера коса, а тази на клиента остава по средата, като по този начин остава максимално защитена и не се третира. След 2-3 месеца се прави поддръжка абсолютно безвредно, почиства се и се слага наново. Така косата може да се използва години наред от клиента.
Фирмата изготвя и индивидуални оферти, за да предостави възможност и на по-малките салони да работят с нея.
“Обикновено си избираме марките на изложения в чужбина. Спираме се на няколко, изпробваме продуктите сами и изираме най-доброто. За нас е важно не само качеството на продукта, но и вниманието и отношението на производителя. Държим много на качеството, избираме с голямо внимание продуктите, които предлагаме на пазара. Идеята ни е да бъдем нещо специално, а не просто част от всички”, разказва Цветелина Янчева.
Освен нея във фирмата работят още 5 човека. Те са заедно от 15 години - натрупали са целия си опит заедно, а впоследствие са решили да създадат и общ бизнес.
В екипа си имат също фризьор, маникюрист и гримьор. Тяхната основна задача е да представят продуктите на други професионалисти - именно затова работното им пространство е наречено експириънс център - център за преживявания. “Това е място, където професионалистите могат да дойдат и не просто да си купят нещата, а да ги пипнат и да ги преживеят. Могат да доведат свои клиенти или ние да се погрижим за тях самите.
Основно го използваме за обучения, демонстрации, курсове. Имаме възможност да поемаме и крайни клиенти, когато някой желае, но основната ни идея е професионалистите да изпробват продукта - така и ние сме сигурни, че те ще ги харесат”, казва Янчева. Момичетата са нарекли това място “Експириънс център Бютимакс”
“При гримовете изкарваме нова серия два-три пъти годишно и правим представяния, при продуктите за коса - когато има нови цветове и тенденции при боядисването или нови стилизиращи продукти. Повечето семинари ги правим безплатно като бонус към нашите клиенти, затова, че работят с нас”, допълва още тя.
Фирмата си има и офис зона, в която се поддържат страницата ѝ, представянето ѝ в социалните медии, рекламата. Счетоводството и банкирането също се водят оттам.
А банкирането се управлява много лесно, когато се работи с Fibank, споделя Янчева: “Изключително удобни са новите кешбанкомати, особено за фирма - минаваш, внасяш парите, когато си в движение в града без да чакаш. Защото на нас ни се налага да ходим по салони, да доставяме поръчки и когато взимаме парите, оборотът в края на деня може да се внесе в банката, а ако на някой друг от фирмата му се наложи да изтегли сума, това може да се направи и след работното време на банката.
И макар “Максима 13” да работи с Fibank от по-малко от една година, тя вече оценява предимствата ѝ. В началото компанията тръгва с друга банка, но с времето екипът преценява, че е по-добре да я смени.
Сега те се възползват от продукта овърдрафт и бизнес програмата за жени предприемачи “Смарт лейди”. Тя изцяло пасва на фирмата, тъй като дейността ѝ е напълно насочена към дамите, а и екипът е едно изцяло женско царство.
Половината от тях обаче са клиенти на банката от повече от 10 години.
За Янчева успехът е цел: "Може би утопия, но все пак цел, която ни кара винаги да се развиваме и да продължаваме напред. И където и да достигнем, винаги да искаме да качим още една стълба по-нагоре. В ежедневието си ние винаги търсим усъвършенстване, но когато спрем и се огледаме - да, определено сме удовлетворени и успели."
Целият им екип са заклети поддръжници на идеята да останат в България. Предпочитат да развиват своята държава, отколкото да избягат и да им е “по-лесно”, въпреки че са наясно, че никъде не е лесно. Предпочитат, ако им е трудно, да им бъде трудно тук и определено са оптимисти за държавата ни.
"От Fibank сме страшно доволни - те са много точни, много коректни. Онлайн банкирането им е много изчистено и улеснено. Аз съм клиент на банката от 2004 г., ако не и от по-отдавна, и за всичките тези години мога да кажа, че с Fibank се работи много лесно. Продуктите, които предлагат, са всичко, от което човек има нужда. Когато отидеш в банката, дори и да не използваш онлайн банкирането, макар че то е много удобно, в клоновете нещата се случват нещата бързо, точно и ясно. Ако работата с тях може да се обедини в една дума, това ще е спокойствие. А в днешно време в забързаното ежедневие спокойствието е много ценно", споделя Янчева за работата си с Fibank.