Honda Civic седан e достоен заместник на най-представителния автомобил и тачен у нас Accord. Новият модел даже има по-голям с 52 литра багажник. Удобство е, че има възможност да сгънем задните седалки откъм товарното пространство чрез специални ръчки. Civic с 4 врати е само с 100 мм по-къс от Accord и с 40 мм по-тесен, но пространството вътре наистина е феноменално.

Многобройните фенове на японската марка трябва да останат доволни, защото получават модерно и дръзко изглеждащ и с отлично пътно поведение автомобил, характерен за Civic. В същото време предлага комфорта на возене, характерен за големия Accord. Външно приликите с хечбека са огромни. По-тънки пластмасови детайли отпред, като спортното излъчване не е така силно. Хромирана предна решетка в унисон с дръжките на вратите. Определено се забелязва и по-издължената задна част на седана.

Представителният бизнес седан освен с бензиновия турбо мотор, 1,5-литров VTEC, с мощност 182 к.с., може да се поръча и с икономичен безпогрешен дизелов 1,6 i-DTEC агрегат. Този двигател вече е наличен с ефективна деветстепенна автоматична трансмисия, способна да постигне не само впечатляващо ускорение, но и среден разход на гориво от 4,1 литра на 100 км пробег.

Тази скоростна кутия се монтира и на хечбека. За първи път Honda използва комбинация от дизелов двигател и автоматична скоростна кутия на Civic.

Двигателят има мощност 120 к.с. при 4000 об./мин и въртящ момент от 300 Нм при 2000 об./мин. В комбинация с деветстепенната автоматична скоростна кутия Civic може да ускорява от 0 до 100 км/ч за 11 секунди и да достигне максимална скорост от 200 км/ч.

Новите двигатели могат да бъдат съчетани и с 6-степенна механична предавателна кутия.

Предното окачване тип MacPherson с понижени рамене осигурява висока странична устойчивост при линейно управление. Задното е истински мултилинк с нова твърда подрама и подобрява стабилността и комфорта.