За испанските компании китайската Нова година е възможност да увеличат продажбите си за туристите от най-многолюдната страна, споделя в интервю за агенция „Синхуа" директорът за международния маркетинг на емблематичния мол „Корте Инглес" в Мадрид Хавиер Фернандес Андрино, съобщава bulgarian.cri.cn. Тази година търговският център организира празненство за Годината на Прасето, на която присъстваха много испански знаменитости, както и посланикът на Пекин в страната Лиу Фан.

„Празненствата покрай Нова година са важни за всички магазини в Европа, не само в Испания, тъй като китайските туристи се превърнаха в отлични клиенти и за нас е чест да отбележим с тях този повод", казва Андрино. „Колкото повече внимание им отделяме, толкова по-комфортно се чувстват те. Помага им да разберат, че са добри дошли и могат да прекарат повече време с нас. Китайците са най-важните ни международни клиенти", добавя той.

Главният търговски център „Корте Инглес" в Мадрис посреща около 150 000 китайски туристи годишно. Също така част от персонала в него говори китайски.